Millers XF Premium MTF 75W90 – syntetyczny olej przekładniowy 1L
7 września 2024Luwo Latarka inspekcyjna CRI+95 ze statywem
7 września 2024Millers Oils Racing Brake Fluid 320+ – wyczynowy płyn hamulcowy 500ml
105,99 zł
Millers Oils Racing Brake Fluid 320+ – to płyn hamulcowy o wysokiej temperaturze wrzenia, który został opracowany z myślą motorsporcie (wyścigach i rajdach), a także zaawansowanych seryjnych układach hamulcowych, gdzie wymagany jest inny niż mineralny płyn hamulcowy oraz przewidywana jest bardzo wysoka temperatura pracy.
Cechy i korzyści:
- Racing Brake Fluid 320+ ma temperaturę wrzenia przekraczającą 320 stopni Celsjusza, podczas gdy wymagana temperatura wrzenia typowego płynu DOT 4 to 230 stopni Celsjusza. Dzięki temu, płyn może być stosowany w ciężkich warunkach wyścigowych i rajdowych, gdy temperatura elementów układu hamulcowego jest bardzo wysoka.
- Odporny na absorpcję wody, dzięki czemu zmniejsza się ryzyko utraty ciśnienia w układzie hamulcowym
- Odporny na wyższą temperaturę niż Racing Brake Fluid 320+.
Parametry:
- Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…1,080
- Lepkość kinematyczna przy 100 C:…2,6 cSt
- Punkt wrzenia: powyżej 320 C
- Mokry punkt wrzenia: powyżej 195 C
- U.S. FMVSS No. 116 DOT 4
- SAE J1704
- SAE J1703
Pojemność: 500 ml
Podobne produkty
-
Nielsen Fabric Protector Impregnuje materiał tapicerkę dachy cabrio 400ml
43,90 złNielsen Fabric Protector to preparat do impregnacji wszelkiego rodzaju elementów tekstylnych we wnętrzu samochodu oraz dachów w cabrioletach. Zapobiega wnikaniu brudu, wilgoci, zabrudzeń olejopochodnych w fotele […]
-
Murska 575 Mosiężna skrobaczka do szyb Oryginalna Fińska
9,00 złMURSKA – oryginalna skrobaczka do szyb z mosiężnym ostrzem – model 575. Końcówka skrobaczki wykonana jest z mosiądzu. Mosiądz nie jest tak twardy jak szkło i […]
-
rain-x rain repellent – niewidzialna wycieraczka powłoka na szybę 200ml
27,50 złRain-X Rain Repellent poprawia widoczność i bezpieczeństwo podczas jazdy, tworząc na szybie niewidzialną powłokę odpychającą krople deszczu. Krople wody w zetknięciu z powłoką są zdmuchiwawane z […]